Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Αγαπημένα Animations


Γράφει η Xplorer


Τα animations τα έχω συνδέσει με τα Χριστούγεννα. Την πιο αγαπημένη μου εποχή όλου του χρόνου. Γιατί κάθε χρόνο ανήμερα κάνουμε στο σπίτι animation marathon. Παραμονή βλέπουμε πάντα το Love Actually! Καθώς πλησιάζουν οι πιο αγαπημένες μου μέρες είπα να θυμηθώ τα 5 πιο αγαπημένα μου animation.

1. Madagascar


“Melman the Giraffe: [Melman presents Marty with a gift-wrapped thermometer]
Marty the Zebra: Aw a thermometer!Thanks!I love it Melman, I love it!
[he puts it in his mouth and poses]
Melman the Giraffe: I really wanted to give you a personal present. Do you know that was my first rectal thermometer?
Marty the Zebra: Motherf...”

Το πιο αγαπημένο μου animation. Λατρεύω τα πάντα σ’ αυτό το animation. Τους χαρακτήρες-με μια ιδιαίτερη αδυναμία στον Melman, τους ηθοποιούς που παίζουν τους χαρακτήρες, την ιστορία. Τα πάντα. Και αγαπώ εξίσου και όλα τα sequels.


2. The Nightmare Before Christmas


“Twas a long time ago, longer now than it seems in a place perhaps you've seen in your dreams. For the story you're about to be told began with the holiday worlds of auld. Now you've probably wondered where holidays come from. If you haven't I'd say it's time you begun.”

Ένα απ’ τα πιο κλασικά animation. Το είδα μόλις πέρσι κ έγινε ένα απ’ τα πολύ αγαπημένα μου. Έτσι κ αλλιώς λατρεύω τον Burton.


3. Corpse Bride


“I’ve spent so long in the darkness, I'd almost forgotten how beautiful the moonlight is.”

Ο Tim Burton επιστρέφει μ’ ένα ακόμα animation αυτή την φορά κ στην σκηνοθεσία εκτός απ’ το σενάριο και για ακόμα μια φορά καταφέρνει με εντυπωσιάσει.


4. Shark Tale


“The only thing I like more than money is... revenge.”

Ένα διαφορετικό animation κ αυτό είναι που το κάνει τόσο ξεχωριστό. Εξαιρετικά ευφυέστατο να πάρουν το χαρακτηριστικό κάθε ηθοποιού και να το προσαρμόσουν στον χαρακτήρα.


5. Hotel Transylvania


“Welcome To Hotel Transylvania!”

Κ ένα animation που γενικά δεν άρεσε αλλά εμένα μου άρεσε πολύ και το αγάπησα. Εξαιρετικοί όλοι οι ηθοποιοί αλλά ο Cee Lo Green είναι απλά υπέροχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: