Γράφει η Xplorer
“I'm probably more personal when I'm acting than at any other time. More open, more direct. Because it allows me to be something that I can't always feel comfortable with when I'm living my own life, you know? Because it's make- believe.”
Πριν από μερικές ώρες έμαθα για τον
θάνατο του Philip Seymour Hoffman και πραγματικά σοκαρίστηκα-όπως και όλοι φαντάζομαι.
Τον Philip Seymour Hoffman τον γνώρισα όταν είδα την ταινία Magnolia. Μια
ταινία που αν και αρκετά περίεργη, λάτρεψα. Παρολαυτά άρχισα να τον εκτιμώ σαν
ηθοποιό όταν έπαιξε τον πολύ αγαπημένο μου Truman Capote στην ταινία Capote. Από τότε τον λάτρεψα.
“I
think Magnolia is one of the best films I've ever seen and I can say that
straight and out and anybody that disagrees with me I'll fight you to the death.
I just think it is one of the greatest films I've ever been in and ever seen.”
Ο Philip Seymour Hoffman γεννήθηκε
το 1967 στο Fairport της Νέας Υόρκης. Το 1984 παρακολούθησε μαθήματα
υποκριτικής στο New York State Summer School of the Arts και μετά στο Circle in
the Square Theatre με δάσκαλο υποκριτικής τον Alan Langdon. Το 1989 πήρε το
Bachelor of Fine Arts απ’ το πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης Tisch School of the
Arts.
Το 1991 πήρε τον πρώτο του ρόλο στην
τηλεοπτική σειρά Law & Order. Μετά απ’ αυτό έκανε διάφορες εμφανίσεις σε
ταινίες με πιο επιτυχημένη αυτήν στο Scent of a woman. Η πρώτη μεγάλη του
επιτυχία ήταν το 1997, στο Boogie Nights, όπου ήταν και υποψήφιος για
Outstanding Performance by a Cast in a Motion Picture στα βραβεία SAG. Εμφανίστηκε
σε αρκετές ακόμα ταινίες μέχρι το 1998 που έπαιξε στο Big Lebowski. To 1999
παίρνει έναν αρκετά ενδιαφέρον ρόλο δίπλα στον Tom Cruise και την Julianne
Moore στο Magnolia κερδίζοντας αρκετά βραβεία για supporting actor και ακόμα
μια υποψηφιότητα για τα SAG. Από ‘κει και πέρα αρχίζουν οι επιτυχίες για την
καριέρα του. Εμφανίσεις στο
The talented Mr. Ripley, Almost Famous, Red Dragon, 25th Hour, Cold Mountain,
Along came Polly μέχρι που το 2005 φτάνει στο τοπ με την ταινία Capote.
“Sometimes
I'm working on a film and someone will ask me if I'm having fun. And I'm
tempted to tell them the truth: No, absolutely not. Having no fun here at all.
You know what's going to be fun? When it's done, and I've done a fuckin' good
job, and I know people are getting something out of that. I'll have a lot of
fun then. A ton of it.”
Το 2005, λοιπόν, ο Hoffman παίρνει
τον ρόλο του εκκεντρικού Truman Capote και βλέπει την καριέρα του να
απογειώνεται. Κερδίζει το ένα βραβείο μετά το άλλο, την πρώτη του χρυσή σφαίρα
για Best Actor - Motion Picture Drama και αργότερα το πρώτο του Oscar για Best
Leading Actor. Έτσι επικυρώνεται κ απ’ την ακαδημία ότι πρόκειται για ένα
σπουδαίο ηθοποιό. Συνεχίζει με ταινίες όπως Mission Impossible III, Before the
devil Knows you’re dead, the savages, Charlie Wislon’s war για την οποία
κερδίζει και υποψηφιότητα για τις χρυσές σφαίρες και για τα Oscar για
Supporting Role, Synecdoche New York, το Doubt που επίσης παίρνει υποψηφιότητα
για τα Oscar και τα Golden Globes για Best Supporting Actor, το animation Mary & Max, το The Invasion
of Lying και το Arthur.
To 2010 o Hoffman κάνει την πρώτη
του σκηνοθετική απόπειρα με το Jack goes Boating. To 2011 συνεχίζει τους
supporting ρόλους με το Moneyball, το Ides of March και το Master για το οποίο
κερδίζει πολλά βραβεία για Best Supporting Actor και παίρνει ακόμα μια
υποψηφιότητα για τις χρυσές σφαίρες και τα Oscar. Το 2013 παίρνει μέρος στις
ταινίες Hunger Games, που το The Hunger Games: Mockingjay – Part 2 γυρίζεται
τώρα.
“Film
is a very uncomfortable medium for an actor. It's just not conducive to doing
what actors do. The first few days of shooting are like you just getting over
the fact that your there. These people and the camera over the shoulder and the
light and the boom - you're just going crazy trying to find some kind of center
of relaxation and then you can get into a rhythm and it can be very satisfying.
If you do good work and it's on film, that's a very satisfying thing.”
Εξαιρετικά πολυδιάστατος στους
ρόλους του με βασικό χαρακτηριστικό το πόσο βαθειά συναισθηματικοί ήταν...απ’
τον εκκεντρικό Truman, στον φιλόδοξο σκηνοθέτη και στον ιερέα Flynn. O Hoffman
με όποιον ρόλο κ αν καταπιανόταν γίνονταν ένα. Έβγαζε μια απίστευτη ευαισθησία
και μια λεπτότητα που απαιτούσαν οι
ρόλοι του και δεν σου άφηνε καμία αμφιβολία ότι ήταν ο ικανότερος για το
εκάστοτε ρόλο. Αντίθετα κάθε φορά που τον
βλέπεις σου βγάζει μια πολύ δυνατή βεβαιότητα ότι είναι αυτός ακριβώς που
υποδύεται.
“Actors
are responsible to the people we play. I don't label or judge. I just play them
as honestly and expressively and creatively as I can, in the hope that people
who ordinarily turn their heads in disgust instead think, 'What I thought I'd
feel about that guy, I don't totally feel right now.”
“A
lot of people describe me as chubby, which seems so easy, so first-choice. Or
stocky. Fair-skinned. Tow-headed. There are so many other choices. How about
dense? I mean, I'm a thick kind of guy. But I'm never described in attractive
ways. I'm waiting for somebody to say I'm at least cute. But nobody has.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου